公告

8/02/09 網站重開~! 8/12/07 已更新網內的所有mp3 download link! 7/12/07 加入鈴聲下載,詳情看"最新鈴聲分享"!
鄭重聲明: 本人提供的所有音樂作品均是從網上搜集轉載。 任何涉及商業盈利目的均不得使用, 否則產生的一切後果將由您自己承擔! 將不對任何內容負任何法律責任! 該下載內容僅做寬帶測試使用,請在下載後24小時內刪除。 請購買正版,支持正版!!

2007年12月13日 星期四

【Youtube】抄抄抄抄 (原曲:錢錢錢錢)



抄抄抄抄(原曲:錢錢錢錢)
歌手:古巨基
作曲:雷頌德

填詞:林夕
新詞:不曾硬膠(其實我係淋直)
編曲:雷仲抄

乜歌都 抄一下 抄歌叻過淋花 mark雷哥 天不怕 抄歌使我成家
(雷仲抄獨白:要努力抄歌)
中西英文歌 邊忽抄左你架嘛?
抄歌因我無他 (雷仲抄獨白: 我鐘意抄)
不懂創作很醜嗎
偏卻需要抄(雷仲抄獨白: 你咪叫囂)
何時才填完成首歌真蒂 (我 靈魂受制)
冇智慧要靠亂咁抄去代替(nononono...)

如若我過了骨真太威 立誓亂抄到下世 老細說搵錢先至實際 (請你忍耐到底)
叫我放心抄歌搏上位 有乜計?
其實係我 抄歌抄啊抄到快將痴線(還要抄幾多次)
我抄了歌都怕被人知 (因我怕你鞭屍) 何仙姑都串得我快將匿進公廁
sorry 全因我弱智 sorry 我呢世低b

埋頭奮勇要搏二餐 注意音階節奏要down 抄足音韻高低升降 不要 亂彈
橫行自大我算最奸 到處抄歌免費午餐
抄歌不計多與少全賴有"老黎"當老闆
講抄歌抄啊抄其實不可以 要知道抄歌會有人知 (fans會替你鞭屍)
同音都不算抄啊抄真的太諷刺
sorry 同音冇下次 sorry 無謂笑我去抄書
乜歌都抄 乜書都抄 乜女都抄 乜文都抄 乜叉都抄 乞多半塊膠
歌曲都抄 經書都抄 中女都抄 批文都抄 抄抄抄抄 乜歌都變抄

你理我抄得過火 (仍然獲獎過) 現在黃柏高會幫我
試在{全日愛}入國歌有突破 很多人都插我(都插我) 也附和(要附和)
激下我 (炳下我) 我大獲 (我大獲)
亦需要亂咁抄你抄我抄到比呀霑叔更加多...

抄歌抄到歌咁hit真攪笑 (誰像你咁得意)
每首也變了經典
唔抄歌早已失去成家支柱 my dear
sorry 來請你食翅
lalalalalala……
成日冇露面 買包煙
點支煙 繼續唸 歌抄了十遍 仍未變

你說我已變到不可一世 更說你聽我新歌感到忌畏
原諒我 個心的確虛偽 望著樂譜冇大作為
最怕上位都扯我落黎
要我作曲抄歌最有計 留下我獻世
無謂鬧我抄歌抄啊抄亂作不可以 (原創我冇一次)
我抄到叭街卻為銀紙 (全日愛 直頭要作多次)
誰都知睇到出哂火真假到可以
sorry 雷生正弱智 sorry 唔好有下次 sorry…… 我回敬中指凸=.=

沒有留言: